sobota, 14 grudnia 2013

Kontakt

Krótka Informacja...

  


Kiedy myślałam nad nową teorią, wskazówką i innymi tego typu rzeczami, uświadomiłam sobie, że przecież wy też możecie mieć swoje pomysły. Liczę także na wszelkie informacje dotyczące PLL, w tym też spoilery i pomysły na posty, których ty nie możesz zrealizować. Czyli krótko mówiąc... Masz jakiś pomysł? Nie wiesz jak ukazać go światłu dziennemu i choć trochę lubisz naszego bloga? Mamy na to sposób! Na niżej podane e-maile możecie wysyłać wszelkie informacje o Pretty Little Liars!

Kontakt z Arią - bloomis94@gmail.com




Kontakt z DeMickey - kamilalesson@gmail.com




 Liczę na aktywność, jak i kreatywność z waszej strony. Także wszelkie skargi, zażalenia czy propozycje (np.: zmiana wyglądu bloga) będą mile widziane na e-mailu zamiast zaśmiecać niepotrzebnymi rzeczami w komentarzach.


PS. wkrótce pojawi się zakładka :)


3 komentarze:

  1. Teorii to ja mam tyle w mojej chorej główce wymyślonych, że nie wiem co bym miała wam napisać, ale postaram się coś sobie przypomnieć ciekawszego co wpadło mi w oko. :) Pamiętam, że wypisałam trochę krótką, ale zawsze teorię o nocy z zaginięcia Ali i co się mogło się dalej z nią dziać z jej punktu widzenia. To na pewno pisałam na waszym blogu, ale musze znaleźć notkę...

    Jeszcze na temat wyglądu to w sumie wszystko jest ok, według mnie oczywiście:]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O mam tą nieszczęsną teorię:)

      http://secretspll.blogspot.com/2013/12/top-pytanie.html?showComment=1387131715688#c5351165080156177101

      Wiem, że już ją komentowałaś Kamila, ale lepiej żeby nie trzeba było jej szukać masz ją tutaj:)

      Wyśle ci ją też na e-maila żeby nie było:P

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...