poniedziałek, 8 czerwca 2015

Teoria o A

Hejka, wracam po dluuugiej przerwie, ktora była spowodowana brakiem nowych odcinków. Jesteśmy juz po pierwszym odcinku 6 sezonu, który według mnie był rewelacyjny, przysięgam. Kocham ten odcinek, obejrzałam go dwa razy juz. Nie było momentu kiedy nie miałam w sobie emocji, jeden z najlepszych odcinków!:) ale to nie ważne, mam dzisiaj post dotyczący A. Po obejrzeniu tego odcinka, powstało tysiące nowych teorii. Każda sie różni od siebie, każdy wierzy w co innego. Ja sama nie wiem w co wierze, tutaj wszystko jest prawdopodobne. Najpierw wierzyłam w to, ze Charles jest bliźniakiem Jasona, ale czy to nie byłoby za proste? Nie mam pojęcia juz w co wierzyć chce znać odpowiedzi aaaa:( 
Najbardziej trafna teoria według mnie, chociaż nie umiem wybrać jednej jest ta, ze Charles jest bliźniakiem/kimś z rodziny od Alison. I nie wiadomo dlaczego jest chory i nie wychowywał sie z Alison, być moze jest kims z rodziny od Spencer? Bo przeciez czuła jakby stała koło kogoś bliskiego. No nie wazne, pochodzi od którejś z rodzin. Nie wychowywał sie razem z siostra, moze był w Radley. Trzymał Sarę przez kilka lat w tym donku? Niedorzeczne, a być moze prawdziwe. Moze przypominała mu Alison? Moze tęskni za Alison i w jakis chory sposób chce sie do niej zbliżyć? To wszystko wydaje sie niemożliwe. Chce wiedzieć jaki ma motyw, zeby dręczyć dziewczyny. A Wy co myślicie?
 

10 komentarzy:

  1. Zawiodłam się na was. Mam nadzieje że weźmiecie sie w garść.Post świetny ale z tą przerwą przesadziliście.Myślałam że nie dożyje następnego posta. "_ Mimo to od marca codziennie i tak zaglądałam na tutaj z nadzieją że coś dodacie. ;-)
    -Wiki

    OdpowiedzUsuń
  2. chujowy ten Twój powrót

    OdpowiedzUsuń
  3. Hahaha po TAK długiej przerwie przychodzisz i zwalasz na przerwę w serialu

    OdpowiedzUsuń
  4. nie jestem tutaj sama, to po pierwsze:) a po drugie nie jestem też adminką, dodaje posty raz na jakiś czas.

    OdpowiedzUsuń
  5. http://www.reddit.com/3aw0k5

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepraszacie za dluga przerwe i dalej was nie ma....

    OdpowiedzUsuń
  7. Wiem, że już się wyjaśniło, kto był A, ale nie czytałam książek, ani nie widziałam serialu, więc boję się, że gdzieś w Internecie trafię na spoiler :c

    OdpowiedzUsuń
  8. najlepszy blogu o pll wróc!

    OdpowiedzUsuń
  9. Czekam na nowy post hahaha

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...