piątek, 27 lutego 2015

Teoria!

Hejka,
Mam dla Was dzisiaj teorie związana z Ezra. Pamiętacie może jak Aria znalazła książkę Ezry, która pisał o dziewczynach i chciała ją zobaczyć? Ezra za nic w świecie nie chcial jej pokazać, a gdy wzięła ja do ręki, wyrwał ją i wyrzucił. Po jakimś czasie sam dał jej kopie książki i nalegał, zeby ja przeczytała? To dziwne, ze tak nagle zmienił zdanie. Jak juz zabronił, to cos go musiało skłonić, zeby jednak postąpić inaczej. Możliwe, ze ta kopia, zawierala poprawki. Mógł ja pozmieniać, i dopiero oddać Arii. Może o to chodziło, zeby wmówić dziewczynie, ze pani D jest "A". Gdzieś ostatnio przeczytałam, ze Ezra ukrywa cos związanego z "A". Myśle, ze może wiedzieć cos więcej, i specjalnie wrabia mamę Ali. 
A Wy co sądzicie?

5 komentarzy:

  1. Ale,ze z czym wrabia mame Ali,bo nie czaje..?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. właśnie :o poza tym mama Ali nie żyje, już xd

      Usuń
  2. Ale to nie Ezra wyrzucił z rąk Arii tą książkę..

    OdpowiedzUsuń
  3. Obserwuję! Zapraszam na mojego bloga, założyłam go wczoraj :) http://we-love-pll-to-death.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...